Каталог товарів

Оплата і повернення

Оплата товарів

Оплата за замовлений товар може здійснюватися наступними способами:

  • післяплатою при доставці товарів службою Нова Пошта або іншою службою.
  • За допомогою платіжної системи Liqpay на сайті компанії. Після надходження оплати наші менеджери зв'яжуться з Вами для потвержденія правильності заповнення зазначених даних.
  • Готівкою при умовах самовивозу за адресою м.Київ, вул. Кирилівська, 117 в робочий час з 9-00 до 20-00 в будні дні, і з 10-00 до 19-00 у вихідні дні. Також оплата готівкою можлива при кур'єрській доставк замовлень вартістю від 300 грн.
  • Кредитною картою через термінал при умовах самовивозу за адресою м.Київ, вул. Кирилівська, 117.

Повернення товарів

Повернення або обмін товарів належної якості здійснюється у відповідності з чинним законодавством протягом 2-х тижнів (14-ти днів) після покупки. Датою покупки вважається дата отримання товарів на складі Нової Пошти, дата отримання товару від кур'єра або покупки в нашому магазині. Товарами належної якості називаються товари, які не мають заводських дефектів. Можливе повернення всіх товарів в разі відсутності слідів використання, відсутності зовнішніх пошкоджень предметів і збереження упаковки товарів.

Для покупців з Києва повернення товарів відбувається в нашому магазині за адресою вул. Кирилівська, 117. Грошові кошти повертаються готівкою або шляхом переведення на карту клієнта (якщо за товар відбувався розрахунок карткою) протягом 5 днів з моменту передачі товару представнику магазину.

Для покупців з інших регіонів України (не з Києва) повернення здійснюється шляхом відправки замовлення службою Нова Пошта (м.Київ, відділення №2, вул. Бережанська, 9) без післяплати і за рахунок відправника. Номер ТТН потрібно повідомити оператору за номером 0503968388. Грошові кошти повертаються за умови збереження товару і упаковки шляхом перекладу на карту клієнта. Транспортні витрати при поверненні або обмін віднімаються з оплаченої суми. Повторна доставка замінених товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється протягом 1 місяця з дня придбання. Товарами неналежної якості вважаються товари мають приховані заводські пошкодження, які не мають явних дефектів. Умови повернення таких товарів аналогічні до умов товарів надлежашего якості, але доставку в цьому випадку оплачує наша компанія. Для уточнення суті претензій клієнта може бути проведена незалежна експертиза.

Для уточнення деталей - можна зв'язатися з нами за контактним телефоном: 0503968388.